Friday 12 July 2013

SAHUR DOWH.. KO NAK MAKAN APE HAA?

Hye peeps ! kringggg kringgggg kringgggggggggggggggggggg..
Fon aku pagi2 dah memekak telinga.. bising kot.. haizzz
aku dengar kadang jam bunyi tapi aku hentikan waktu ..
haha.. lepas tengok jam aku tdo balik.. hee
actually aku nak cerita pasal 11/7/2013..
jajaja.. tarikh apa tu? hewhew.. asal dengan tarikh tu dowh?
what's wrong..? nie haa.. aku xtaw napa aku boleh tak sedar walaupun
4 org kawan aku cal untuk kejut aku sahur.. mmg xtaw napa aku tidur mati kot haritu
yela maybe letih kot.. adess.. 11/7/2013 jadual aku mmg pack.. yela kelas dari pukul 8 pagi sampai
4 petang kot.. tapi sekali kelas 2 jam.. pastu akan ada gap sejam..
aku x bangun sahur kot,pastu kelas KIMIA prof blalala aku x pegi kot..
dah la kalo 3 kali tak masuk kelas terus disenarai hitamkan utk x boleh ambil exam..
waduh.. gawat niee.. xpa.. nak wat mcm mana aku mmg x sedar.. bukannya sengaja pown..
lagipon aku cirit birit kot haritu.. tapi tak pa kelas pukul 11 pagi aku msuk.. nasib la ada gap sejam..
huhu.. eh aku dah lari tajuk nie haa..
Dekat atas tu nak bagitaw pasal sahur kan? kan?
kayy kat UPSI nie dorang ada wat delivery NASI DENGAN KUAH KARI AYAM GORENG..
HARGA RM3 saja.. bermula dari kul 3:30 pagi dorang akan hantar ke rumah2 yg order..
hoho.. aku pun try la semalam order.. wokey la not bad..
yela walaupun café buka dari 8 malam sampai 5 pagi tapi
rumah aku tingkat 4 dowh.. mana rajin nak turun p café tgh2 pagi2?
adess.. lgpon housemate aku pon x turun.. haizzz nasib la ada delivery..
kayy jumpa lagi di entry yg lain :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...