Tuesday 16 July 2013

14/7/2013 HARI MALANG AKU

Hye peeps! holaa.. hari nie tangal 14/7/2013 aku ada ujian 1 CITIZEN ! aku rasa seluruh IPT di seluruh Malaysia amik ujian nie.. 1 CITIZEN tu apa? hoho.. 1 citizen nie ujian untuk melayakkan kita dapat sijil khas 1 citizen.. Total marks 1 CITIZEN nie 1000.. woot2 !markah untuk lulus 640.. hoho.. so far aku dapat 644 .. Alhamdulillah lulus jugak.. hehe.. nervous baq hang.. btw,apa yg malang sangat aku harini? kayy mai aku cita..
                     Hari nie adalah hari yang malang buat aku. yela dari pagi tadi aku kejar bas masa aku pakai high heels.. haritu hujan kot.. kasut aku basah licin lagi.. adess.. macam nak tersungkur aku kat jalan kejar bas pakai high heels .. adess lepas nie kena spare bawa selipar la kalo kes2 urgent yang macam nie.. hewhew ! Hurmm dah tu bila sampai makmal first aku masuk computer yang aku guna mesti tak boleh nak buka..hampeh dah tu tukar pc lagi dowh..Sabar2!  Pastu pulak masa pindah dekat makmal yang nak ambil exam,komputer yang aku duduk tu jadi error.. Orang lain boleh access elok ja kot.. Dah tu tukar lagi pc.. Pastu masa exam dah bermula nak submit password dia jadi x boleh access lagi.. Adoyai tukar pc lagi dowh.. Hurmm aku dah mula rasa stress sebab tengok kawan-kawan yang lain dah mula menjawab.. aku nervous la pc aku tak bole nak jalan lagi..adoi.. benci benci ! Last2 tukar pc ketiga ok la kot tapi soalan dia mak aii susah baq hang.. pastu skor aku rendah sikit dari semalam aku cuba jawab trial punya soalan..Tapi Alhamdulillah lulus.. sejuk tangan aku.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...