Friday 12 July 2013

First time berbuka puasa jauh di perantauan :(

Hye peeps ! lama aku x update kt blog nie.. nak berhabuk agaknya..
Hewhew.. Entry kali nie aku nak cerita pasal TAK NIKMAT berbuka puasa tanpa keluarga trsayang di sisi.. hmm,bkan apa kalau buka puasa dekat rumah macam juadah berbuka puasa ada.. rasa mcam nk pecah perut haa.. adess.. puasa 2013 nie, first time aku berbuka puasa di kampus baru sultan azlan shah di UPSI.. korang tahu tak apa beza kalau buka puasa dekat rumah dengan dekat kampus? haa.. nie aku nk kasi tahu.. kalo dekat kampus makan beli bungkus jaa.. tu pun sayu ja makan xda selera.. tapi disebabkan LAPAR aku makan jugak la walaupun separuh... huh.. kalau buka puasa dekat rumah atudiaaaaa.. macam2 adaaa.. fuhh nikmat.. tak pa la.. umur dah 18, so far aku kena belajar berdikari hidup sendiri...  ye la nanti kalau KAWIN macam tu jugak kann.. hidup dengan SUAMI tapi bukan dengan family.. opps.. asal tetiba aku cakap sal suami nie? dah ada calon ke? haha kayy jujur aku cakap buat masa nie memang ada seorang laki yg dh CURI HATI aku.. insyaallah kalau xda aral melintang dia jodoh aku.. wallah hu alam.. tapi yg pasti laki tu bukan budak UPSI.. apa yg org gossip dalam kampus nie,hanya gossip semata2.. kitorang rapat mungkin tapi hati aku telah dicuri oleh si dia yg ada di luar sana.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...