Tuesday 24 July 2012

Sikap aku berubah??

Hye peeps !
Korang apa khabar?sihat kew?hewhew..
Disini aku nak cita apa yg terjadi dekat aku sejak akhir2 ini..
Sejak akhir2 nie, aku macam x kisah apa yg belaku di sekeliling aku..
aku rasa macam ada di dunia khayalan aku saja..
Kenapa aku ckap mcm tu?hewhew.. Actually, dh byk hari berturut2 aku rasa satu perasaan yang semacam.. aku rsa mengantuk 24 jam// pelik kan?
Susah aku nak buka mata.. kepala aku pulak selalu saja berdenyut2 n rasa sedikit pening.. haritu kelas bio 2'2 masa aku xleh concentrate.. Xtaw apa yg dh jadi dekat aku..
Always mengantuk.. Seriously 24 jam rasa mengantuk.. Then, aku selalu terdengar satu bisikan org dok panggil aku "wanieeeee" then stop, Then pggl lg.. Bila aku cari siapa yg panggil tu, xda. Mungkin halusinasi aku saja.. tapi yg paling aku xtahan ialah 24 hours aku mengantuk.. dAH beberapa minggu aku merasakan benda yg sama..
Apakah ini satu petanda? Wallahhualam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...